وبلاگ

بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401

بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401

کادوی ولنتاین! موضوعی که شاید هنگام نزدیک شدن به این روز ذهن عشاق را درگیر کند. برای ولنتاین کادوم چی بخرم تا طرف مقابلم خوشحال شود؟ اصلا ولنتاین چیست؟ درباره تاریخچه ولنتاین و منشا شروع آن اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد اما بطور کلی این مناسبت برگرفته از سنت های رم باستان و مسیحیت می باشد. براساس یک افسانه مشهور در سده سوم میلادی، در رم باستان فرمانروایی بوده که اعتقاد داشت سربازان مجرد قابل اعتمادتر هستند و به آن ها اجازه ازدوج کردن نمی داد؛ اما والنتین که معتقد بود چنین حکمی ناعادلانه است، سربازان رومی را بطور مخفیانه با دختران محبوبشان عقد می کرد. پس از آن که فرمانده کلودیوس متوجه این موضوع شد، والنتین را به مرگ محکوم نمود. حال همه ما می دانیم که در فرهنگ غرب، روز 14 فوریه مصادف با 25 بهمن در ایران، به روز عشق معروف بوده و عشاق در این روز به یکدیگر هدایایی به رسم محبت و علاقه می دهند. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401 بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401 برای آقایان

ساعت مچی

ساعت مچی در واقع نوعی اکسسوری لوکس بوده که طرفداران زیادی در میان آقایان دارد. اگر همسر و یا نامزد شما اهل استفاده از ساعت مچی است، می توانید در روز ولنتاین با چنین هدیه ای او را خوشحال کنید.

بهترین کادوی ولنتاین

ست لوازم ورزشی

این هدیه برای آقایانی مناسب بوده که اهل ورزش کردن هستند. شما می توانید با خرید ست لباس ورزشی و یا تجهیزات جانبی مناسب ورزش برای همسر و یا نامزد خود، او را در روز ولنتاین خوشحال نمایید.

ست کیف و کفش چرم

ست های زیبای چرم از جمله هدایای ارزشمند ولنتاین برای آقایان محسوب شده که تنوع زیادی نیز دارند. ست کیف، کفش، کمربند، کیف پول و … از جمله مواردی هستند که می توانید بصورت چرم خریداری نمایید.

کیف و کفش چرم مردانه برای ولنتاین

لباس مردانه

از دیگر هدایای روز ولنتاین برای آقایان می توان به لباس مردانه اشاره کرد. شما می توانید متناسب با سلیقه همسر و یا نامزد خود، اقدام به خرید انواع لباس مردانه کنید.

سرویس اصلاح و پیرایش

شاید خرید یک دستگاه ریش تراش به همراه لوازم جانبی آن بیش از هر چیز دیگری یک مرد را خوشحال کند.

کادوی روز ولنتاین

عطر و ادکلن مردانه

خرید ادکلن مردانه یکی دیگر از انتخاب های لاکچری به عنوان هدیه روز ولنتاین محسوب می شود. انواع مختلفی از عطر و ادکلن های مردانه در بازار موجود بوده و شما می توانید به راحتی متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

لوازم بهداشتی

خرید لوازم بهداشتی در قالب یک پکیج می تواند یک کادوی مناسب برای آقایان در روز ولنتاین باشد. اسپری، مام، افتر شیو و … از جمله مواردی هستند که می توانید در این پک قرار دهید.

بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401 برای خانم ها

عطر و ادکلن زنانه

عطر و ادکلن نه تنها برای آقایان، بلکه برای خانم ها نیز یک هدیه جذاب و لوکس بشمار می رود. تنوع عطرهای زنانه نیز بسیار بوده و می توانید متناسب با رایحه مورد علاقه همسر و یا نامزد خود، انتخابی منحصر به فرد داشته باشید.

بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها

لباس زنانه

لباس؛ چیزی که خانم ها هیچوقت از داشتنش سیر نمی شوند. تنوع لباس های زنانه در بازار بسیار زیاد بوده و می توانید متناسب با نوع پوشش همسر و یا نامزد خود، اقدام به خرید لباس زنانه کنید.

جواهرات

استفاده از جواهرات استیل، نقره و یا طلا در میان خانم ها از قدیم الایام بسیار رواج داشته است. البته به دلیل قیمت بالای طلا، شاید خرید آن برای هر کسی ممکن نباشد که در این حالت می توانید به سراغ مدل های نقره و یا استیل بروید.

کادوی روز ولنتاین

لوازم آرایشی

شاید یک پک لوازم آرایشی بیش از هر چیز دیگری بتواند خانم ها را خوشحال کند. خرید انواع لوازم آرایشی در قالب یک پکیج می تواند یک کادوی خاص و البته دوست داشتنی برای بانوی مورد علاقه تان محسوب شود. کافیست تعدادی رژ لب، یک ریمل، خط چشم و یک پالت سایه جذاب را در یک جعبه کادویی قرار داده و شاهد خوشحالی همسر و یا نامزد خود باشید.

بهترین کادو برای روز ولنتاین

بهترین کادوی ولنتاین 2023-1401 برای تمامی افراد

گل

فکر نمی کنم آدمی بر روی کره زمین وجود داشته باشد که از گرفتن گل به عنوان کادو خوشحال نشود. گل ها زیبا و هستند و طراوات و شادابی را به همراه خود به محیط هدیه می کنند. می توانید یک باکس گل، دسته گل و حتی یک شاخه گل را به عنوان کادوی روز ولنتاین به معشوقه خود هدیه کنید.

گل برای ولنتاین

نامه عاشقانه

شاید زندیگ های پرمشغله و پراسترس امروزی باعث شده که کمتر از هر وقت دیگری به عزیزان خود ابراز محبت کنیم. روز ولنتاین بهترین زمان برای انجام این کار است. یک نامه عاشقانه برای همسر و یا نامزد خود بنویسید و به او هدیه دهید.

آلبوم خاطرات

یکی دیگر از گزینه های جذاب و دوست داشتنی که می تواند انتخاب خوبی به عنوان هدیه روز ولنتاین باشد، ساخت یک آلبوم از عکس های خاطرانگیزتان خواهد بود. بدون شک، لحظات شیرین زیادی را همراه با همسر یا نامزد خود پشت سر گذاشته اید. اگر تصاویر به یاد ماندنی از آن لحظات دارید، حتما یک آلبوم از آن ها تهیه نمایید.

باکس شکلات

یکی از هدایای مرسوم در روز ولنتاین، شکلات می باشد. خرید انواع شکلات در طعم ها و مدل های مختلف، می تواند یک ایده بینظیر برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید باشد.

باکس شکلات ولنتاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *