وبلاگ

محبوب ترین لوازم آرایشی برند استی لادر

محبوب ترین لوازم آرایشی برند استی لادر

برند استی لادر به عنوان چهارمین برند لوازم آرایشی ، یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها در این صنعت محسوب می شود. این برند آمریکایی بوده و محصولات بسیار مراقبت از پوست، مو و لوازم آرایش دارد. این برند از سال 1946 توسط جوزف لودر و همسرش شروع به کار کرد. نام این برند از اسم هر دو این زوج دوست داشتنی برداشته شده است. استی لادر کار خود را تنها با چهار محصول شروع کرد. به مرور زمان گسترش کاری آن به جایی رسید که طرفدارهای زیادی در کل دنیا پیدا کرد. این برند در طی سالهای اخیر انواع زیادی از لوازم آرایشی ، عطر و محصولات مراقبتی پوست و مو تولید و به بازار ارائه داده است. از معروف ترین محصولات این برند کرم پودر استی لادر میباشد که طرفدارهای زیادی دارد. این برند تا به امروز توسعه و گسترش بسیار زیادی داشته. البته برندهای زیر مجموعه ای زیادی را به بازار ارائه داده است. در اوایل کار برند استی لادر برای اینکه کیفیت محصولات خود را ثابت کند، آن ها را به صورت رایگان در اختیار مردم میگذاشت. امروزه، محصولات این کمپانی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند.

محبوب ترین لوازم آرایشی برند استی لادر در دت لند

بالم دور چشم استی لادر مدل سوپریم

پوست دور چشم بسیار نازک و ظریف بوده و چین و چروک های ریز و بسیاری ممکن است اطراف آن ایجاد شود. بالم دو چشم استی لادر مدل سوپریم پوست اطراف چشم شما را صاف کرده و زیبایی را به صورت شما برمیگرداند. این محصول دارای عصاره مورینگا و بوده و حالت ارتجاعی دارد. در ضمن پف دور چشم را از بین برده و تا حد زیادی باعث کمرنگ شدن تیرگی دور چشم میشود.

سرم پوست استی لادر مدل Advanced Night Repair

این محصول مخصوص شب بوده و زمانی که شما میخوابید به سراغ چین و چروک های صورت شما میرود. تنها کافیست بعد از شستن صورتتان چند قطره از این محصول را روی صورت خود زده و به آرامی روی پوست پخش کنید. سرم پوست استی لادر مدل Advsnced Night Repair درخشانی و شفافیت را به پوست شما بازگردانده و چروک ها را از بین میبرد. همچنین آبرسانی پوست را نیز به خوبی انجام میدهد.

سرم پوست استی لادر مدل Advanced Night Repair

فوم شوینده و ماسک پاکسازی کننده Perfectly Clean

این فوم شوینده برای تمامی پوست ها از معمولی گرفته تا مختلط گزینه انتخابی مناسبی میباشد. یک شوینده باکیفیت با حالت کرمی که صورت شما را نرم ، تمیز و شفاف میکند. این محصول خاصیت ضد پیری داشته و هیچگونه خارش و حساسیتی روی صورت شما ایجاد نمیکند. با وجود ترکیبات گیاهی و معدنی در این پوست ، صورتی جوان و شاداب داشته باشید.

برطرف کننده منافذ باز پوست Idealist

منافذ باز پوست باعث میشود تا ظاهر پوست صورت شما زیبا نباشد. برطرف کننده منافذ باز پوست Idealist صورتی صاف ، یکدست و زیبا را به شما هدیه میدهد. این محصول تمام منافذ باز پوست شما را بسته و آلودگی های جمع شده در منافذ را از بین میبرد. خاصیت ترمیم کنندگی داشته و زبری را به طور کامل از بین میبرد.

برطرف کننده منافذ باز پوست Idealist

کرم لیفتینگ و سفت کننده ی دور چشم Resilience

با کرم لیفتینگ و سفت کننده ی دور چشم Resilience از افتادگی و چین و چروک خداحافظی کنید. این کرم دور چشم را تغذیه کرده و پوست باعث تولید کلاژن و الاستین پوست میشود. فرمولاسیون ساده اما منحصر به فرد کرم، چروک ها و افتادگی های دور چشم را به طور کامل از بین میبرد.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر به غیر از پوشانندگی عالی و بالا ، خاصیت ضد پیری داشته و آبرسانی فوق العاده ای دارد. بافت بسیار سبک این محصول احساس عالی و طبیعی به شما میدهد و کرم پودر را روی صورت خود حس نخواهید کرد. این کرم پودر تمام عیوب صورت شما را پوشانده و ماندگاری بالای آن باعث میشود تا نگران ترمیم کردن آن نباشید.

مجموعه آرایش چشم استی لادر

با مجموعه آرایش چشم استی لادر آرایش های اسموکی و مدل های مختلف داشته باشید. این پک شامل ریمل حجم دهنده ، یک پلت سایه و یک رژگونه و یک مداد چشم مشکی است. با داشتن این پک به راحتی آرایش کرده و جذابیت صورت خود را بالا ببرید.

مجموعه آرایشی لب استی لادر

یکی دیگر از محبوب ترین لوازم آرایشی برند استی لادر پکیج لب Lady Luck Red Lips است. این مجموعه دو رنگ ؤژ لب و یک خط لب داشته. تمامی رژ لب های پکیج خاصیت مرطوب کنندگی داشته و سطح لب شما را صاف میکند.

کانسیلر دابل ور استی لادر

از پرطرفدارترین محصولات برند استی لادر کانسیلر دابل ور است. زیر سازی آرایش بسیار مهم بوده که با این کانسیلر میتوانید به خوبی انجام دهید. بافت سبک آن باعث میشود تا بعد از مصرف احساس سنگینی نکرده و پوست شما رنگ و حالت طبیعی داشته باشد. البته که این کانسیلر در رنگ های مختلف بوده و مطابق با پوست خود میتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. این محصول چربی نداشته و SP موجود در ترکیب آن از دور چشم شما در برابر آفتاب محافظت میکند.

کانسیلر دابل ور استی لادر

مداد چشم دابل ور استی لادر

مداد چشم دابل ور استی لادر مناسب ترین گزینه برای همه ، مخصوصا افرادی که دوست دارند همیشه چشمانشان آرایش داشته باشد است. این مداد ها یک برس در انتهای خود داشته که برای ترکیب رنگ است. شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی آرایش های زیبا داشته باشید.

سرم روشن کننده ویتامین سی استی لادر

ویتامین سی از مهم ترین ویتامین هایی است که باید به پوست صورت شما برسد. سرم روشن کننده استی لادر در ساختار خود ویتامین سی دارد. همچنین تمام مواد مغذی و لازم را برای پوست صورت تامین میکند. این محصول خاصیت ترمیم کنندگی داشته و ضد لک است. مناسب برای بانوان و آقایان بوده و شفافیت را به صورت شما بازمیگرداند.

ریمل استی لادر مدل سامپتوس اکستریم

این ریمل دارای رنگدانه های مشکی بوده و مژه های شما را سیاه و پرپشت میکند. از دیگر ویژگی های ریمل بلند کردن مژه های شماست که زیبایی خاصی را به چشمان شما میدهد. با وجود فرچه فوق العاده که در ریمل سامپتوس اکستریم است ، به راحتی به مژه های خود حالت بدید. لازم به ذکر است که ماندگاری بالا داشته و تمام روز حالت خود را حفظ میکند.

ریمل استی لادر مدل سامپتوس اکستریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *