وبلاگ

محبوب ترین لوازم آرایشی برند اسنس در دت لند

محبوب ترین لوازم آرایشی برند اسنس

برند اسنس متعلق به یک بانو به نام کریستینا بوده که در سال 2001 در کشور آلمان تاسیس شده است. برند اسنس نامی معتبر در بازار لوازم آرایش می باشد. این برند پس از 6 سال از شروع فعالیت خود، به شدت مورد استقبال قرار گرفت ، از این رو در سال 2007 موفق به کسب جایزه بهترین برند لوازم آرایشی شد. این برند تمام محصولات مورد نیاز برای یک آرایش کامل را دارد. لوازم آرایش چشم، مراقبت از پوست، آرایش لب، ابزار آرایشی ، لاک ناخن از جمله محصولاتی میباشد که برند اسنس تولید میکند. تنوع و کیفیت در محصولات بسیار بالا است ، اما قیمت بسیار مناسبی دارند. کیفیت خوب ، قیمت مناسب ، کرولتی فری ، همگام با محیط زیست و وگان بودن از جمله خصوصیات اصلی محصولات اسنس است. هدف کریستینا از ساخت برند اسنس ، رساندن لوازم آرایش با کیفیت و البته با قیمت مناسب به دست مردم بود. تمامی اقشار جامعه به راحتی میتوانند محصولات این برند را تهیه کنند. کیفیت بالای آن باعث شده حتی در بهترین سالن های زیبایی این برند را ببینید. در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم آرایشی برند اسنس خواهیم پرداخت.

محبوب ترین لوازم آرایشی برند اسنس در دت لند

ریمل مشکی اسنس

ریمل مشکی اسنس حالت حجم دهندگی داشته و مژه های شما را پرپشت میکند. استفاده از این محصول تاثیرات چشمگیری روی چشمان شما میگذارد. این ریمل دارای برسی فیبری بوده که رنگ دانه های بیشتری را به خود میگیرد. همچین حالت دهی فوق العاده ای داشته و مژه هایی خوش فرم و پر به شما میدهد. ترکیباتی که در ساخت ریمیل مشکی اسنس به کار رفته ، ظاهری شگفت انگیز از چشمان شما خواهد ساخت. حجم دهنده ، بلند کننده ، حاوی رنگدانه های مشکی وماندگاری بالا از جمله ویژگی های بسیار مهم محصول به حساب می آید.

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل مشکی اسنس

رژ لب اسنس مدل Ultra Last

یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی برند اسنس رژ لب مدل Ultra Last است. این محصول به هیچ عنوان لب های شما را خشک نکرده و همین موضوع آن را خاص و پرطرفدار کرده است. دارای فرمولاسیون بادوام و خاصیت مرطوب کنندگی و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می باشد. این محصول بافتی سبک ، یکدست و نرم داشته و با یک بار کشیدن رنگی زیبا به لب های شما خواهد بخشید.

ریمل صورتی اسنس

ریمل اسنس صورتی به مژه های شما حجمی خاص میدهد تا زیبایی چشم هایتان دو برابر شود. رنگدانه های مشکی در ترکیب این محصول باعث میشود تا مژه هایی فوق مشکی داشته باشید. از مهم ترین ویژگی های ریمل اسنس صورتی بلند کردن مژه ها میباشد. اگر فردی هستید که دارای مژه های کوتاه بوده باید بگوییم که این محصول انتخابی عالی به حساب می آید. از سوی دیگر ماندگاری بالای آن باعث میشود تا ساعتها روی مژه های شما باقی بماند. این ریمیل به هیچ عنوان زیر چشمان شما نمیریزد و ثابت باقی میماند.

خرید ریمل صورتی اسنس

لاک ناخن Gel Nail اسنس

این لاک ناخن در دسته ژلیش قرار داشته و ماندگاری بسیار بالایی دارد. اکثر لاک هایی که در این دسته هستند برای خشک شدن به دستگاه UV نیاز دارند. اما خوبی لاک ناخن Gel Nail اسنس عدم نیاز به دستگاه است. فرچه مسطح و پهن داشته و حالت براق آن جذابیت زیادی به ناخن های شما میدهد. دارای رنگ بندی متنوع بوده و کیفیت بسیار بالا و عالی دارد.

لاک ناخن Gel Nail اسنس

کرم موس اسنس مدل Soft Touch

این کرم دارای بافتی نرم و مخملی بوده و به راحتی روی پوست شما پخش میشود. کرم موس اسنس Soft Touch تمامی ایراد های پوست شما را پنهان کرده و صورتی صاف و یکدست خواهید داشت. این محصول مات بوده و به هیچ عنوان روی صورت شما نمیماسد و نیازی هم به پودر فیکس ندارد. ماندگاری بالای آن شما را از تمدید کردن در طول روز راحت کرده است. از براق شدن پوست جلوگیری میکند و برای پوست های چرب و مختلط مناسب ترین گزینه انتخابی به حساب می آید.

ژل ابرو و مژه اسنس

ژل ابرو و مژه اسنس بدون اینکه ذره ای باعث چسندگی و یا خشکی شود ، ساعت ها روی مژه و ابروی شما باقی میماند. برس به کار رفته در این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته از این رو اجازه میدهد تا مژه و ابرو خود را آنگونه که میخواهید حالت دهید. حس مرتب نگه داشتن ابرو و مژه در طول روز را با این محصول تجربه کنید.

ریمل حجم دهنده ضدآب اسنس

بسیاری از بانوان از اینکه با عرق کردن یا آب خوردن به صورتشان ریمل میریزد مشکل دارند. ریمل حجم دهنده ضدآب اسنس این مشکل را به راحتی رفع کرده و باعث میشود تا در هر شرایطی چشمانی زیبا داشته باشید. حجم دهندگی فوق العاده آن مژه های شما را پر نشان میدهد. البته که با بلند کردن مژه ها به جذابیت آنها می افزاید. دارای رنگدانه های غلیظ بوده که باعث میشود چشمان مژه های شما کاملا مشکی و پرپشت دیده شوند. حاوی اپلیکاتور با طراحی ویژه بوده و ماندگاری بالایی دارد.

کرم پودر اسنس مدل Stay

از خوبی های این محصول مناسب بودن آن برای تمام پوست ها است. پس از استفاده از کرم پودر اسنس مدل Stay حالت طبیعی پوست شما حفظ میشود. فاقد چربی بوده و از اینکه پس مدتی چربی پوست شما باعث ماسیدگی و درخشش پوست شود جلوگیری میکند. قدرت پوشانندگی بالای آن تمام ایرادهای پوستی شما را میپوشاند. ماندگاری تا 16 ساعت داشته که یعنی بدون تمدید کردن کل روز راحت هستید.

خط چشم ضد آب اسنس

کشیدن خط چشم باعث میشود تا زیبایی چشمان شما دو برابر شود. خط چشم ضدآب اسنس ، بهترین گزینه انتخابی برای افراد میباشد. این محصول بر اثر عرق کردن یا آب خورد پاک نشده و دور چشمان شما نمیریزد. بافتی سبک داشته و قسمتی که کشیده میشود را کاملا با رنگ مشکی پوشش میدهد. دوام طولانی مدت 18 ساعته داشته که کل روز را میتوانید با آن باشید. همچنین دارای اپلیکاتور از جنس الیاف فلوک و سیلیکون میباشد.

کانسیلر استیکی اسنس

با کانسیلر استیکی اسنس تمام ایراد ها و لک های صورت خود را بپوشانید. شما با این محصول یک زیر سازی فوق العاده انجام داده و صورتی صاف و یکدست خواهید داشت. التهاب . قرمزی پوست را کاهش میدهد. بافت نرم و سبک آن باعث میشود تا چیزی روی صورت خود حس نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *