وبلاگ

محبوب ترین لوازم آرایشی برند لورآل در دت لند

محبوب ترین لوازم آرایشی برند لورآل در دت لند

لورآل یکی از بزرگترین و بهترین کمپانی های ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان بوده که فعالیت خود را از سال 1909 آغاز کرده است. کیفیت قابل توجه محصولات این برند باعث شده تا جایگاه ویژه ای در بازار بدست آورد. محصولات لورآل در بیشتر نقاط جهان عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. لورآل در ساخت لوازم آرایشی خود از جدیدترین فناوری ها و متریال درجه یک استفاده کرده و به همین علت می توان با خیال راحت از محصولات آن استفاده کرد. با وجود تنوع بسیار زیاد محصولات این کمپانی، تعدادی از آن ها هستند که بیشتر مورد استقبال و توجه مشتریان قرار می گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی محبوب ترین لوازم آرایشی برند لورآل در دت لند بپردازیم.

معرفی محبوب ترین لوازم آرایشی برند لورآل در دت لند

کرم پودر infaillible loreal

یکی از جدیدترین محصولات برند معتبر لورآل که که استانداردی جدید در سبک آرایشی بوده و با فرمولاسیون فوق العاده ای که دارد، می تواند بهترین نتیجه را در میکاپ شما رقم زند. این کرم پودر نه تنها یک پوشاننده قوی محسوب شده، بلکه می تواند رطوبت و شادابی را به چهره شما هدیه کند. کرم پودر infaillible loreal به تکنولوژی تنفس پوست Breathable-skin مجهز شده و توانایی پوشش هرگونه لک و التهاب را دارد. وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات این کرم پودر می تواند به شما این اطمینان خاطر را بدهد که پوست صورتتان بصورت 24 ساعته آبرسانی خواهد شد. بانوان شاغل که به دنبال داشتن یه میکاپ ماندگار با دوام بالا هستند می توانند از این محصول استفاده نمایند.

مشاهده کرم پودر infaillible loreal در دت لند

کرم پودر infaillible loreal

کرم پودر لورال تیوپی

یکی دیگر از انواع کرم پودرهای محبوب لورآل که از غلظت بالا و پیگمنت عالی برخوردار می باشد. این کرم پودر با انواع پوست ها اعم از چرب، مختلط و حتی جوشدار سازگار بوده و دارای بافتی بسیار سبک است. ماندگاری 24 ساعته و محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید از جمله ویژگی های بارز این محصول به شمار می روند. یک کرم پودر ضد آب، ضد حرارت و ضد تعریق که از رنگدانه های روغنیتشکیل شده است. این کرم پودر رنگ بندی های مختلف موجود بوده و می توانید متناسب با رنگ پوست خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت کرم پودر لورال تیوپی

کرم پودر لورال تیوپی

کانسیلر لورآل

از دیگر محصولات محبوب و پرفروش برند لورآل می توان به کانسیلر آن اشاره کرد. یک انتخاب عالی و سازگار با انواع پوست از کاملا ضدآب بوده و از ماندگاری 24 ساعته برخوردار می باشد. در صورت استفاده از کانسیلر لورآل به هیچ وجه شاهد ماسیده شده آن نخواهید بود. فرمولاسیون این محصول به گونه ای بوده که فاقد هرگونه چربی و پارافین می باشد. همچنین می تواند نواقصی همچون قرمزی و التهاب، زخم ها و تیرگی های دور چشم را به خوبی پوشش دهد.

خرید کانسیلر لورآل

کانسیلر لورآل

رنگ مو L’oreal Excellence Cream

جالب است بدانید که مشهور شدن لورآل بخاطر رنگ موهای فوق العاده این برند بود. رنگ مو L’oreal Excellence Cream یکی از بهترین محصولات این کمپانی بوده که در یکی از لاین های رنگ مو پرطرفدار لورآل تولید شده است. رنگ درخشان و غنی که نرم کنندگی و کلازن سازی را به موی شما هدیه خواهد کرد.

رنگ مو L’oreal Excellence Cream

پرایمر مات‌ کننده پوست‌ لورآل INFALLIBLE

پرایمر مات‌ کننده پوست‌ لورآل INFALLIBLE

بدون شک برای داشتن یک آرایش مات و یکدست نیاز به پرایمر خواهید داشت. پرایمر مات‌ کننده پوست‌ لورآل INFALLIBLE نیز همانطور که از نامش پیداست، برای مات کردن و ایجاد یک پوشش نرم و یکدست در آرایش شما بسیار مناسب خواهد بود. این محصول می تواند منافذ باز پوست را به خوبی پوشش داده و آن ها را بی رنگ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *