وبلاگ

محبوب ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برند پریم در دت لند

محبوب ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برند پریم

برند پریم (prime) از جمله برندهای معتبر ایرانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که در طی سال های فعالیت خود محصولات باکیفیت زیادی را روانه بازار کرده است. این شرکت در ساخت محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده و فرایند تولید را مطابق با استانداردهای جهانی پیش می برد. تلاش های بی وقفه این کمپانی منجر به دریافت گواهینامه های معتبری همچون SASO، ISO، HALAL شده است. نام تجاری پریم در واقع متعلق به کمپانی معتبر سی گل بوده که توسط دکتر اخوی در سال 1369 راه اندازی شد. در سال 1390 این لابراتور از نام تجاری پریم رونمایی کرده و سری جدیدی از محصولات آرایشی و بهداشتی را روانه بازار کرد. با توجه به تنوع محصولات پریم در بازار، در این بخش می خواهیم به معرفی محبوب ترین لوازم آرایشی و بهداشتی برند پریم در فروشگاه معتبر دت لند بپردازیم.

لوازم آرایشی و بهداشتی برند پریم در دت لند

سرم ویتامین سی پریم

از آنجایی که ویتامین سی، یکی از ویتامین های ضروری برای تغذیه پوست بشمار میرود، کمپانی پریم محصولی با همین ترکیب با بازار عرضه نموده است. سرم ویتامین سی پریم می تواند انواع کک و مک و لکه های تیره را به خوبی از بین برده و از بروز چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد. این محصول همچنین دارای ویتامین E بوده و می تواند شفافیت و رطوبت را به پوست شما هدیه کند.

خرید سرم ویتامین سی پریم از دت لند

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم

اگر نگران افتادگی پلک و ایجاد چین و چروک در اطراف چشمانتان هستید، ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این محصول می تواند تیرگی های دور چشم را به خوبی از بین برده و از افتادگی پلک فوقانی تا حد امکان جلوگیری کند. وجود عصاره های گیاهی و ویتامین سی در ترکیبات این محصول باعث روشن تر شدن پوست شما می شود. همچنین در کلاژن سازی تاثیر بسزائی خواهد داشت.

قیمت ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم

کرم ضدآفتاب جوان‌کننده رنگی SPF 50 (PA+++) پریم

از دیگر محصولات محبوب برند پریم می توان به کرم ضدآفتاب جوان‌کننده رنگی SPF 50 (PA+++) اشاره کرد. این محصول نه تنها یک ضدآفتاب قوی بوده، بلکه می تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودر باشد. استفاده از ترکیبات موثر از جمله عصاره تاک با مکانیسمی مشابه بوتاکس و رتینوئید در ساختار این ضدآفتاب، می تواند منجر به بهبود بافت ارتجاعی پوست شود. از دیگر مزایای استفاده از این محصول میتوان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد.

قیمت کرم ضدآفتاب جوان‌کننده رنگی SPF 50 (PA+++) پریم در دت لند

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم

اگر به دنبال یک رطوبت رسان قوی و باکیفیت هستید، حتما کرم مرطوب کننده (۲۴ ساعته) پریم را امتحان کنید. این محصول از فرمولاسیون موثر و ترکیبات گیاهی و روغن های طبیعی برخوردار می باشد. این کرم مرطوب کننده می تواند مشکلات پوستی اعم از خشکی، اگزما، خارش و پوسته پوسته شدن را از بین برده و رطوبت را به پوستتان هدیه کند. یک انتخاب عالی برای کسانی که می خواهند از بروز چین و چروک و پیری زودرس در چهره خود جلوگیری نمایند.

مشاهده کرم مرطوب کننده (۲۴ ساعته) پریم در دت لند

کرم ضد آفتاب فاقد رنگ جوان کننده پریم

از دیگر ضدآفتاب های محبوب برند پریم که بصورت بی رنگ تولید شده و دارای خواص بسیاری می باشد. کرم ضد آفتاب فاقد رنگ جوان کننده پریم از فرمولاسیونی پیشرفته برخوردار بوده و دارای عصاره تاک است. وجود ویتامین E در ترکیبات این ضدآفتاب منجر به جلوگیری از ایجاد چین چروک شده؛ همچنین رطوبت مورد نیاز پوست را تامین خواهد کرد. این محصول هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است.

خرید کرم ضد آفتاب فاقد رنگ جوان کننده پریم

کرم شب پریم

استفاده از کرم های روز و شب برای تمامی افراد اعم از زن و مرد ضرورت دارد. در همین راستا شرکت پریم یک کرم شب با فرمولاسیون موثر و قوی روانه بازار کرده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. کرم شب پریم از خواس زیادی برخوردار بوده و می تواند با چین و چروک های صورت به خوبی مبارزه کند. همچنین در اثر استفاده از این محصول، میزان کلاژن سازی در پوست افزایش خواهد یافت. وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در ترکیبات این کرم می تواند منجر به بهبود و تقویت ساختار و عملکرد سلولی شود.

کرم شب پریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *