وبلاگ

مقایسه پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران

عطر و ادکلن به عنوان یکی از اجزای اصلی آرایش و استایل زندگی، همواره مورد توجه زنان و مردان قرار گرفته است. امروزه بازار عطر و ادکلن در ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی، توسعه و رشد خود را ادامه داده و برندهای مختلف در این حوزه با محصولات خود، سهم بزرگی از این بازار را به دست گرفته‌اند. در این مقاله، بهترین برندهای عطر و ادکلن را در بازار ایران بررسی می‌کنیم. این برندها با توجه به کیفیت بالا و پخش بوی بی‌نظیر، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در ذهن مصرف‌کنندگان ایرانی پیدا کنند.

بهترین برندهای عطر و ادکلن در ایران

برند ریو کالکشن

برند ریو کالکشن با قیمت‌های متوسط و پایینی که دارد، در بازار عطر و ادکلن ایران جای خود را با تنوع مدل‌های عطر به خوبی باز کرده است. یکی از ویژگی های جذاب این برند، عطرهای کوچک با حجم ۲۰ میلی‌لیتر است که به راحتی می توانند در کیف یا جیب جا شوند. این برند تنوع بسیار زیادی از رایحه‌های مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. چه به دنبال رایحه‌ای تلخ و خنک باشید و چه به دنبال رایحه‌ای گرم و شیرین، ریو کالکشن با مجموعه‌ای از عطرهای مرکباتی و گلی می‌تواند به تمامی سلیقه‌ها پاسخ دهد. انواع عطر و ادکلن های برند ریو کالکشن را می توانید با پایین ترین قیمت در مقایسه با سایر رقبا از فروشگاه معتبر دت لند خریداری نمایید.

برند دیور

دیور یکی از برندهای مشهور و معروف در صنعت عطرسازی است که از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است. این برند به دلیل کیفیت بالا و سابقه چندین ساله‌ای که در صنعت عطرسازی دارد، محبوبیت بسیاری بین مشتریان خود پیدا کرده است. برخی از مدل‌های مشهور آن مانند هیپنوتیک پویزن، سال‌هاست که در بین پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای جهان قرار دارند. هر چند مدل‌های معروف این برند بالای یک میلیون تومان هستند، اما همچنان در ایران و جهان پرطرفداری و محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند.

برند ورساچه

برند ورساچه مانند دیور، با کیفیتی بی نقص و بی عیب است. خرید مدل‌های مختلف این برند نیازمند بودجه‌ای حداقل یک میلیون تومان به بالا است. قیمت برخی مدل‌های معروف این برند به بیش از 3 میلیون تومان هم می‌رسد. بشیشه های بزرگ ادکلن های این برند، همانند الماس با رنگ‌های متنوعی درخشش دارد.

برند بولگاری

در سال 1992، بولگاری با نام Eau Parfumée au Thé Vert اولین عطر خود را به بازار عرضه کرد. این برند با ورود به دنیای عطرسازی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای این حوزه شناخته شد. عطرهای بولگاری، همانند جواهرات آن، نفیس و منحصر به فرد هستند. هدف بولگاری، از همان ابتدا طراحی بهترین عطرهای مردانه و زنانه بود که در رایحه آن‌ها اسانس طبیعت، حس عشق و شکوه جواهراتشان به خوبی بیان شود. برند بولگاری، با مشارکت عطرسازان بزرگ و معروفی همچون آلبرتو موریلاس، ژاک کاوالیه، بئاتریس پیکه، کارلوس بنیم، دانیا روش آندریر، ناتالی برسون و ژان کلود النا، توانست حرفه‌ای بودن خود در زمینه عطرسازی را به اثبات برساند.

برند لالیک

برند لالیک، که در زمینه تولید جواهر و شیشه‌های لوکس فعالیت می‌کند، در سال 1888 شروع به کار کرد و با تولید شیشه‌های کوچک، ساده و زیبا برای نگهداری عطر در قرن 19 و اوایل قرن 20 مشهور شد. اما در سال 1992، این برند تصمیم گرفت تا در زمینه تولید عطر نیز فعالیت کند و در سال 1994 نخستین ادیشن محدود عطرهایش را با بطری‌های لوکس و پیکرتراشی‌شده به بازار عرضه کرد .از آن پس، لالیک در سال‌های مختلف، عطرهایی با رایحه‌های جادویی و محبوب که بیشترشان شامل بوی چوب، دود و گل‌ها بودند را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد تا بتواند نظر بسیاری از طرفداران خود را در سراسر جهان جلب کند.

برند اسکلاره

شرکت بازرگانی و صنعتی رایحه گستر بی نظیر شرق با هدف پخش و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد. پس از سال‌ها تحلیل گسترده بازار و کسب تجربه، با ارائه انواع عطر و ادکلن با رایحه‌های بی‌نظیر و مطابق با استانداردهای جهانی و همگام با پیشرفت های روز دنیا، در سال 1389 وارد حوزه تولید شد و با ترکیبی از خلاقیت و هنر، اولین محصولات خود را با برند SCLAREE  به بازار عرضه کرد. با بهره‌گیری از نیروهای متخصص، دستگاه های به روز کنترل ‌کیفیت و مواد اولیه مرغوب، شرکت توانسته است محصولات دیگری را با نام های تجاری NICEpuppet و Pink تولید و به بازار عرضه کند.

برند اجمل

برند معتبر اجمل در حوزه عطر و ادکلن در خاورمیانه فعالیت دارد و به عنوان یکی از برندهای محبوب در این صنعت شناخته می‌شود. عطر اجمل به خصوص در منطقه خلیج‌فارس بسیار مشهور است. برند اجمل در سال ۱۹۶۴ توسط علی اجمل تاسیس شد و از آن زمان به فعالیت‌های خود ادامه داده است. علی اجمل در سال ۱۹۵۰ از شمال هندوستان به پایتخت هند، بمبئی نقل مکان کرد. پس از یکسال، او به ساخت رایحه‌ای خوشبو و جذاب از ترکیب روغن‌های معطر پرداخت و به عنوان یکی از اولین عطرسازان در خاورمیانه شناخته شد. نام خانوادگی اجمل بعد از شهرت یافتن به عنوان برند عطر بر روی محصولاتش قرار گرفت. بعد از ۱۲ سال، برند خود را به امارات منتقل کرد و اولین شعبه از برند اجمل در دبی راه‌اندازی شد. آگاروود یکی از رایحه‌های بسیار مهمی است که در اکثر عطرهای اجمل به کار می‌رود. در سال ۱۹۷۹، علی اجمل یک طرح زراعی برای جنگل‌های زراعی گیاه آگاروود تصویب کرد و این برنامه با موفقیتی یک میلیون درخت را برای ساختن عود در دسترس قرار داد. در سال ۱۹۸۷، برند اجمل به یکی از برندهای موفق در زمینه تولید رایحه‌های جادویی دهن العود تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *