وبلاگ

چگونه به یک فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی اعتماد کنیم؟

چگونه به یک فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی اعتماد کنیم؟

در طی سال های اخیر، اینترنت به بخش مهمی از زندگی بشر تبدیل شده است؛ به گونه ای که انجام تعداد زیادی از امور روزمره وابسته به همین موضوع می باشد. این روزها افراد کارهای مختلفی را از جمله امور بانکی، خرید پوشاک، خرید لوازم آرایشی، دریافت خدمات از شرکت های گوناگون، ثبت نام در مراکز مختلف و … را از طریق اینترنت انجام میدهند. حضور ویروس کرونا و قرنطینه اجباری نیز منجر به افزایش استفاده بشر از پلتفرم های آنلاین گشته و به همین علت این روزها شاهد فروشگاههای اینترنتی متعددی هستیم. از این رو ممکن است بانوانی که قصد خرید لوازم آرایشی از فروشگاههای اینترنتی را دارند، هنگام انتخاب یک آنلاین شاپ معتبر با مشکل مواجه شوند. در این بخش با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه میتوان به یک فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی اعتماد کرد.

نکات مهم برای انتخاب فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال یک محصول آرایشی و بهداشتی در دنیای آنلاین بگردید و با سرچ آن در گوگل وب سایت های فروشگاهی زیادی را مشاهده کنید. در چنین شرایطی ممکن است انتخاب یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و مناسب برایتان کاری دشوار باشد. در این حالت نیاز است تا چندین مورد را مورد بررسی قرار دهید که در ادامه به شما خواهیم گفت.

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک

در طی سالهای اخیر که فعالیت فروشگاههای اینترنتی گسترده تر شده و تعداد آنها روزبروز در حال افزایش است، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن تجارت، به منظور جلوگیری از فعالیت های سودجویانه برخی افراد کلاهبردار و ساماندهی فروشگاههای اینترنتی معتبر، اقدام به ارائه نماد اعتماد الکترونیکی کرده است. از این رو میتوان گفت که اولین مورد برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی مطمئن، بررسی اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک آن می باشد.

درگاه بانک

نکته مهم دیگر در سایت های فروشگاهی لوازم آرایشی و بهداشتی، درگاه پرداخت آنها خواهد بود. بطور معمول، بانک ها برای ارائه پنل درگاه اینترنتی به هر سایتی، مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را از سایت مذکور دریافت می کنند. بنابراین با توجه به نوع درگاه پرداخت فروشگاه اینترنتی مربوطه، میتوان قابل اعتماد بودن آن را مورد ارزیابی قرار داد. از جمله درگاههای اینترنتی مهم کشور میتوان به درگاه بانک پارسیان، بانک ملت، بانک پاسارگاد، درگاه سامانه سداد زیر نظر بانک ملی اشاره کرد.

SSL

بطور کلی SSL در واقع یک فناوری امنیتی استاندارد جهت برقراری پیوند رمزگذاری شده بین سرور و مرورگر بوده که می تواند محرمانه بودن تمام داده ها در این مسیر را تضمین کند. SSL یک سایت را میتوانید از طریق URL آن در مرورگر مورد بررسی قرار دهید. سایت هایی که با Https شروع میشوند دارای SSL هستند.

محصولات

همه ما می دانیم که این روزها محصولات آرایشی با برندهای متعدد در بازار موجود است اما همه آنها خوشنام و باکیفیت نمی باشند. بنابراین هنگامی که به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر و قابل اعتماد هستید، حتما به برندهای محصولات آن توجه کنید. یک فروشگاه قابل اعتماد حتما بهترین محصولات را برای مشتریان خود عرضه میکند. از جمله برندهای معروف لوازم آرایشی در فروشگاه معتبر دت لند میتوان به لافارر، نیتروژنا، لورال، میبلین و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *