وبلاگ

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

با توجه به محبوبیت لوازم آرایشی در میان بانوان، شرکت های زیادی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت در حوزه تولید محصولات آرایشی می باشند. بنابراین هنگامی که برای خرید لوازم آرایش به بازار مراجعه کنید، با تنوع بسیار زیادی از برندهای مختلف مواجه خواهید شد. از آنجایی که لوازم آرایش مستقیما با پوست افراد در تماس است و پوست هر فرد درواقع گرانبهاترین لباس اوست، حتما باید از محصولات باکیفیت استفاده کنید تا از بروز هرگونه عارضه پوستی جلوگیری شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی بپردازیم.

بهترین برندهای لوازم آرایشی

استفاده از برندهای بی کیفیت لوازم آرایشی میتواند آسیب های پوستی زیادی را به همراه داشته باشد و در مواقع بسیاری منجر به پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست شود. از این رو توصیه میشود هنگام خرید لوازم آرایشی دقت کرده و به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

برند مک

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

یکی از 10 برند مطرح دنیا در حوزه تولید لوازم آرایشی که در سال 1984 توسط یک میکاپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب آرایشگاهی به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تاسیس شد. از جمله ویژگیهای بارز محصولات برند مک، ظاهر زیبا و شیک آنهاست که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه شده و هنگامی که اکثریت شرکت های آرایشی در جهت مراقبت از پوست عمل میکردند، برند مک تمرکز خود را بر روی رنگ ها گذاشت. رژ لب قرمز مات این برند محبوبیت زیادی در میان بانوان دارد.

برند Flormar

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

از دیگر برندهای معتبر و پرطرفدار در حوزه محصولات آرایشی که فعالیت خود را در سال 1970 در پایتخت فشن جهان یعنی شهر میلان در ایتالیا شروع کرد. در ابتدا لاک های ناخن این کمپانی جایگاه خوبی در بازار پیدا کردند و به مرور زمان موفق شد محصولات خود را گسترش داده و امروزه شاهد انواع رژلب، پالت های سایه چشم، کرم پودر، ریمل ، پرایمر و … از این برند هستیم.

برند لورآل

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

به جرئت میتوان گفت که برند لورآل، میتواند رهبری محصولات آرایشی در سراسر دنیا را بر عهده داشته باشد. محصولات آرایشی لوکس و البته باکیفیت این شرکت فرانسوی در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با عرضه طیف گسترده ای از انواع لوازم آرایشی باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه از جمله انواع رژلب، سایه چشم، کرمپودر، خط چشم و … جایگاه خوبی در بازار بدست آورده است.

برند میبلین

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

فعالیت کمپانی میبلین از یک تجارت کوچک و خانوادگی در نیویورک شروع شد اما امروزه یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی در امریکا و حتی در سطح جهانی محسوب میشود. محصولات برند میبلین در مقایسه با کیفیتی که دارند کاملا مقرون به صرفه بوده و از سال 1996 تحت مالکیت کمپانی لورآل قرار گرفته است.

برند Note

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم آرایشی که در دفتر مرکزی آن در کشور ترکیه واقع شده است. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت محصولات برند نوت از اروپا تامین شده و این محصولات از سال 2014 به کشورهای بسیاری از آمریکا، فرانسه، آلمان، اتریش، هند، بلژیک، قطر، رومانی، یونان، عربستان و … صادر شدند.

برند جیوانچی

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

نامی آشنا برای بانوان که از سال 1989 فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان تا به امروز، این برند موفق به عرضه محصولات آرایشی باکیفیت بسیاری در بازار شده و ضمن حفظ اصالت خود، همچنان به رشد و نوآوری ادامه میدهد.

برند اوریفلیم

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

یکی دیگر از برندهای مطرح در حوزه تولید لوازم آرایشی که در سال 1967 توسط دو بردار سوئدی بنیان گذاری شد. اوریفلیم سهم زیادی از بازار لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده و از شهرت بالایی برخوردار است.

برند Revlon

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

یکی از قدیمی ترین و البته مورداعتمادترین برندهای لوازم آرایشی که انواع رژلب و محصولات مراقبتی لب را به بازار عرضه کرده و به همین علت در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است. کرم ها و محصولات مراقبت از پوست این برند نیز طرفداران بسیاری داشته و روز به روز بر شهرت این کمپانی می افزایند.

برند Caprice

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

یک شرکت فعال و موفق در حوزه تولید انواع لوازم آرایشی که از مواد اولیه غنی، باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته در ساخت محصولات خود استفاده میکند. یکی از پرفروش ترین برندها در حوزه لوازم آرایشی که محصولاتی مناسب برای خانم های تنوع طلب که میخواهند چهره ای منحصر به فرد داشته باشند تولید می کند. بطور معمول، محصولات مراقبت از پوست این شرکت برگرفته از 5 عنصر حیاتی و طبیعی از جمله آب گوگرددار، نمک معدنی، خاک معدنی، روغن ها و عصاره های 100% گیاهی، فرمولیزه و تولید میشوند.

نکات مهم در خرید لوازم آرایشی مرغوب

بانوان همواره به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و در همین راستا از محصولات مختلف استفاده می کنند. اما باید دقت داشته باشید که استفاده از محصولات آرایشی بی کیفیت نتیجه مطلوب نداشته و همچنین آسیب های زیادی را به پوست شما وارد خواهند کرد. هدف ما در این مقاله معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا بود تا شما بانوان گرامی بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *