وبلاگ

معرفی 10 ادکلن معروف و خوشبو زنانه

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

استفاده از عطر و ادکلن خوشبو، میتواند تکمیل کننده ظاهر و استایل هر فردی باشد. بدون شک همه افراد دوست دارند تا همواره خوشبو شوند و خانم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به عنوان یک خانم، انتخاب بهترین ادکلن میتواند نوعی احترام به خود و ارزشمند شدن تلقی شود از این رو توصیه میکنم این مطلب را از دست ندهید تا با 12 ادکلن معروف و خوشبو زنانه آشنا شوید.

بهترین ادکلن های خوشبو زنانه

رایحه عطر و ادکلن ها موضوعی کاملا سلیقه ای محسوب میشود؛ فردی ممکن است به رایحه های خنک علاقه داشته باشد و دیگری به رایحه های تند و شیرین. اما میزان ماندگاری بوی عطر و ادکلن از جمله مواردی بوده که هر فردی به آن اهمیت می دهد. چنانچه قصد دارید هنگام خرید عطر و ادکلن انتخاب مناسبی داشته باشید، بهتر است قبل از اقدام برای خرید، اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه کسب کنید.

لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

ادوپرفیوم La Vie Est Belle EDP یکی از بهترین عطرهای زنانه موجود در بازار بوده که دارای رایحه ای به لطافت شکوفه های بهاری می باشد. این محصول در سال 2012 به بازار عرضه شد و تا به امروز جایگاه خوبی در بازار عطر و ادکلن های زنانه داشته است. این عطر را میتوان به عنوانی نمادی از سادگی و آزادی معرفی کرد که در یک شیشه ساده اما شکیل و زیبا ارائه شده است. اسانس اولیه آن ترکیبی از انگور فرنگی سیاه و گلابی بوده و در اسانس میانی از رایحه زنبق، یاس و شکوفه پرتقال استفاده شده است. اسانس پایه آن نیز وانیل، دانه تونکا، پرالین و نعناع هندی می باشد. اگر به ادکلن هایی با طبع گرم و شیرین علاقه دارید، این گزینه را از دست ندهید.

ادوپرفیوم شانل Coco Mademoiselle

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

ادوپرفیوم شانل Coco Mademoiselle را میتوان به عنوان یکی دیگر از عطرهای خوشبو زنانه معرفی کرد که از رایحه ای گلی و خنک برخوردار است. رایحه شیرین نت های آغازین آن شامل عصاره پرتقال، پرتقال ماندراین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج بوده و از ترکیبی مرکباتی و شیرین در ساخت آن استفاده شده است. نت های میانی این ادکلن را عصاره درخت ابریشم، گل یاسمن، گل رز و یلانگ یلانگ تشکیل داده اند و در نتیجه رایحه ای گلی با بوی نسبتا شیرین و شادی به بخش به مشام خواهد رسید. نت های پایانی این عطر فوق العاده نیز شامل عصاره دانه های تونکا، گیاه پچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوکس موس و مشک، با رایحه ای شیرین اما رگه هایی از تندی می شود.

ورساچه Bright Crystal

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

اگر جزو آن دسته از بانوان خوش سلیقه هستید که به رایحه های شیرین و خنک علاقه دارید، ورساچه Bright Crystal گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. یک عطر فوق العاده با رایحه هایی برگرفته از خوراکی، طبیعت و گل که دارای ساختار میوه ای، چوبی، مرکباتی، اقیانوسی و گلی می باشد. از جمله نت های آغازین این محصول میتوان به میوه یوزو، انار و نت های آبی و دریایی اشاره کرد که حس خنکی و شادابی را به فرد القا میکنند. در نت های میانی از ترکیب عصاره گل های ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومنی چینی استفاده شده و همچنین در نت های پایانی آن رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر از جمله ترکیبات هشمندانه ورساچه Bright Crystal محسوب میشوند. این عطر از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.

ایو سن لورن Black Opium

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

محصولی از کشور فرانسه، مهد عاشقانه های جهان، با رایحه ای شیرین و گرم مناسب برای ملاقات های عاشقانه شما و همچنین استفاده در فصول سرد سال که استایل شما را متحول خواهد کرد. نت های آغازین ایو سن لورن Black Opium شامل بوی فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال استفاده شده و این ترکیبات در نت های میانی جای خود را به گل یاسمن و قهوه می دهند. در نت های پایانی نیز ترکیبی جادویی از وانیل، پچولی و چوب درخت سرو را استشمام خواهید کرد که بسیار دل انگیز خواهد بود.

دیور جادور ادو پرفیوم (ژادور)

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

اگر میخواهید با حضور در هر فضایی، اثری کاریزماتیک از خود بر جای بگذارید، دیور جادور ادو پرفیوم (ژادور) بهترین انتخاب برای شماست. پیراهنی قرمز بر تن کرده و مقداری از این عطر سحرانگیز و جادویی را اسپری کنید. خب تبریک میگویم بانوی جذاب ما آماده حضوری در یک میهمانی رسمی است تا همه را شیفته خود کند!!! کمپانی دیور در سال 1999 از این محصول خود رونمایی کرد که توانست جایگاه بهترین مارک عطر زنانه با بیشترین میزان ماندگاری را به خود اختصاص دهد.

در ساخت این عطر از ترکیبات فوق العاده ای استفاده شده و به جهت بهره بری از اسانس های باکیفیت بالا، پخش بو و میزان ماندگاری آن باورنکردنیست. در نت های آغازین این محصول بوی نارنج، گلابی، هلو، گل مگنولیا و پرتقال ماندرین به مشام رسیده  و پس از مدتی، نت های میانی که شامل گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز میشوند، جای نت های اولیه را میگیرند. در نهایت، نت های پایانی بر روی کار آمده که ترکیبی از عصاره وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه مرغوب میشود.

گوچی بلوم Gucci Bloom

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

بوییدن رایحه گوچی بلوم Gucci Bloom چنین حسی را به شما تلقی میکند گویی در دامن طبیعتی سرشار از گل هستید. حسی هیجان انگیز و در عین حال مرموز که میتواند شخصیتی جاودانه از شما بر جای بگذارد. نمونه ای تمام عیار از عطر گل گلی که نت های پایه آن شامل پیچ امین الدوله، گل مریم و یاس می باشد. این عطر را میتوان در دسته طبع خنک قرار داد و برای بانوانی که به بوی گل یاس و مریم علاقه دارندف گزینه فوق العاده بشمار می رود.

تام فورد بلک ارکید

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

اگر به دنبال یک عطر باکیفیت با ماندگاری بسیار بالا هستید، خرید تام فورد بلک ارکید را به شما پیشنهاد میکنم. ماندگاری و پخش بوی این عطر بینظیر بوده و از طبعی گرم و شیرین برخوردار است. در نت های اصلی این عطر از رایحه های گرم همچون شکلات و چوب صندل استفاده شده و نت پایه آن دارای یاسمن فرانسوی می باشد که دلیل اصلی ماندگاری بالای آن است. جالب است بدانید تام فورد بلک ارکید، به دلیل داشتن رایحه مشک در فرمول خود، مورد استقبال بسیاری از آقایان نیز قرار گرفته است.

ویکتوریا سکرت مدل Bombshell Forever

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

ویکتوریا سکرت مدل Bombshell Forever را میتوان به عنوان یکی دیگر از بهترین ادکلن های زنانه معرفی کرد که انتخاب مناسبی برای بانوان جسور و خوش سلیقه خواهد بود. این عطر مدرن با رایحه ای شاداب و جذاب، حسی تلخ و در عین حال خنک القا کرده و از پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. در نت های آغازین آن رایحه ای با بوی ترش و شیرین اما شادی بخش به مشام می رسد و پس از مدتی رایحه اسطوخدوس جای آن را میگیرد. این عطر در دسته رایحه های گلی و چوبی قرار گرفته و یکی از بهترین محصولات برند معتبر ویکتوریا سکرت محسوب میشود.

لالیک آمیتیس

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

قرار عاشقانه خود را با عطر لالیک آمیتیس دل انگیزتر کنید! از طراحی جذاب شیشه هرچقدر بگوییم کم است. طراحی شاتوت های کریستالی بر روی شیشه ارغوانی رنگ این محصول جلوه خاصی به آن بخشیده و ظاهری شیک و لاکچری برای آن به ارمغان آورده است. در ساختار این عطر، از ترکیب عصاره شاتوت و کشمش استفاده شده که دو رایحه دیوانه کننده و در عین حال قوی و غنی محسوب میشوند. نت های اولیه آن را ترکیبی از انواع توت ها تشکیل داده اند و در نت های میانی حضور فلفل، رز، گل یلانگ و گل صد تومانی بنفش را احساس خواهید کرد. در نت پایه آن نیز عناصری همچون چوب صندل سفید، مشک و وانیل بکار رفته که کار را نهایی کرده اند.

ادکلن تلخ زنانه لس اینفیوژن پرادا Prada Milano Infusion D’Iris Eau de

ادکلن معروف و خوشبو زنانه

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به عطر و ادکلن هایی با رایحه تلخ هستید، ادکلن تلخ زنانه لس اینفیوژن پرادا Prada Milano Infusion D’Iris Eau de را حتما امتحان کنید. این محصول دارای بویی کلاسیک و شکیل داشته و در نت های اولیه ترکیبی از رایحه بهار، نارنج و گل زنبق به مشام میرسد و با گذشت کمی زمان شیرینی ملایمی از مشک و تلخی کمی از بخور را احساس خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *