وبلاگ

معرفی بهترین ژل های ضدجوش ایرانی و خارجی در سال 1402

بهترین ژل های ضدجوش ایرانی و خارجی

از آنجایی که پوست چرب، جوش‌زا و مستعد آکنه‌ است، استفاده از ژل‌های ضد جوش می‌تواند به شما کمک کند تا پوستتان روشن و عاری از هرگونه جوش باشد. با توجه به وجود بسیاری از ژل های ضد جوش در بازار، پیدا کردن بهترین ژل ضد جوش می‌تواند مشکل و زمان‌بر باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم به بهترین ژل‌های ضد جوش دسترسی پیدا کنید، در اینجا به بررسی چند محصول از بهترین ژل های ضد جوش موجود در بازار می‌پردازیم.

معرفی بهترین ژل های ضدجوش ایرانی

کرم ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست درمالیفت مدل Sebolift

یکی از محصولات باکیفیت در دسته ضد جوش، کرم کنترل کننده چربی و ضد جوش درمالیفت است. این محصول، برای پوست های چرب مناسب بوده و قابل استفاده برای صورت می‌باشد. کرم درمالیفت قادر به جذب چربی اضافی و درمان آکنه‌های التهابی و چرکی پوست است. علاوه بر این، این محصول دارای ویژگی هایی نظیر برطرف کننده کومدون‌های سرسیاه و سرسفید، تنظیم و کنترل کننده چربی پوست و مهار آنزیم های تولید کننده چربی، ضد باکتری و ضد قارچ می‌باشد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصول، می‌توان آن را برای مراقبت از پوست چرب و آکنه دار، به عنوان یکی از بهترین محصولات ضد جوش در نظر گرفت.

ژل صورت مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه پریم مدل Acnex

ژل Acnex از برند پریم، به خوبی می‌تواند به کاهش ترشح سبوم، لکه‌ها و اسکار‌های ناشی از آکنه کمک کند. این محصول با برطرف کردن التهاب و عفونت‌هایی که از آکنه‌های موجود بر روی پوست ایجاد می‌شوند، از رشد باکتری‌های مولد آکنه جلوگیری می‌کند. به علاوه، حاوی عصاره اسپیره کوهی است که باعث نرم و روشن شدن پوست می‌شود. ویژگی دیگر این محصول، نرمال کردن میزان هیپرکراتینیزاسیون است. به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کارآیی بالای ژل Acnex، می‌توان آن را به عنوان یک محصول موثر و مناسب برای درمان آکنه و مراقبت از پوست معرفی کرد.

ژل ضد جوش هیدرودرم مدل Tea Tree Oil

شرکت ایرانی معروف هیدرودرم به جز تولید آب‌رسان‌های قوی برای پوست، محصولات ضدجوش هم تولید می‌کند. ژل Tea Tree Oil یکی از محصولات ضدجوش این شرکت است که جوش‌های روی صورت و گردن را تسکین می‌دهد. این ژل مناسب برای همه نوع پوست بوده و ضمن داشتن پیروکتون اولامین، ترشحات اضافی غده‌های چربی پوست را کاهش می‌دهد. با استفاده از این محصول می‌توان آکنه‌ها و التهاب‌های آن‌ها را درمان کرد و پیشگیری از افزایش ضخامت لایه شاخی غده‌های چربی پوست را انجام داد.

ژل کرم ضد جوش سینره

استفاده از ژل کرم ضد جوش سینره جهت درمان و پیشگیری از جوش های پوست، بسیار محبوب و معروف است. این محصول با ترکیبات خاصی که شامل روغن درخت چای است، می تواند از تکثیر باکتری های مولد جوش و آکنه جلوگیری کند. علاوه بر این، ترکیبات این محصول به خوبی می تواند چربی پوست را تنظیم کند که از به وجود آمدن جوش ها جلوگیری خواهد کرد. از دیگر خواص این کرم می توان به لایه برداری ملایم و افزایش سرعت بازسازی پوست اشاره کرد. علاوه بر آن، این محصول دارای خواص ضد التهاب و آرام بخش پوست های ملتهب است. ژل کرم ضد جوش سینره در سال 1401 به عنوان بهترین کرم و ژل ضد جوش ایرانی معرفی شده است.

ژل ضد جوش و آکنه‌ سروینا Anti Acne Gel Servina

این ژل ضد جوش می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای کاهش التهاب و قرمزی جوش های پوست استفاده شود. این محصول برای هر نوع پوستی مناسب بوده و دارای ویژگی های اعم از تنظیم کردن چربی پوست، جلوگیری از ایجاد جوش، خاصیت جمع‌کنندگی منافذ باز پوست و … می باشد.

کرم ضد جوش سبوما‌ی آردن Sebuma Azelin 40 Anti Acne Solution Ardene

این محصول نیز جزء بهترین کرم‌های ضد جوش ایرانی قرار دارد و دارای ویژگی‌هایی مانند کاهش آکنه‌های معمولی، بستن منافذ باز پوست و تنظیم ترشح چربی می‌باشد. همچنین، از دیگر ویژگی‌های کرم ضد جوش سبوما، جلوگیری از رشد باکتری‌ها به منظور پیشگیری از بروز آکنه می‌باشد. این کرم دارای خاصیت پوشانندگی است و می‌توان آن را به جای کرم‌پودر استفاده کرد.

ژل ضد جوش پرودرما

ژل ضد جوش پرودرما با ترکیبی از عصاره بابونه، اسید سالیسیلیک و عصاره آرنیکا به بازار عرضه شده است. این محصول علاوه بر از بین بردن چربی مازاد پوست، باعث بسته شدن منافذ پوست نیز می‌شود. ترکیبات موجود در این ژل موجب کاهش یافتن التهاب‌های ناشی از جوش و آکنه می‌شود و به مرور آن ها را از بین می برد. به همین دلیل، ژل پرودرما به عنوان بهترین کرم و ژل ضد جوش شناخته می‌شود .استفاده از این محصول موجب از بین رفتن هر نوع آکنه، جوش سر سفید و جوش سرسیاه شده و از تکثیر باکتری‌های ناشی از آن‌ها جلوگیری می کند. بهتر است این ژل را در طول روز دو تا سه مرتبه بر روی بخش هایی که آکنه‌دار است استفاده کنید و پس از گذشت 10 تا 15 دقیقه محل رو بشویید. اثر این ژل بر روی جوش های صورت بسیار سریع است.

کرم ضد جوش AC.NET لامینین

کرم ضد جوش AC.NET لامینین 30 میلی‌لیتر یکی از بهترین محصولاتی است که توسط کشور عزیزمان، ایران، تولید شده است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای افرادی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب است. ماده مؤثر Ac.Net که در این کرم وجود دارد، دارای کمپلکس اولئانولیک اسید و نوردی هیدروگواریتیک اسید است و از التهاب پوست جلوگیری می‌کند. همچنین، این محصول به جلوگیری از ترشح زیاد چربی پوست کمک می‌کند.

معرفی بهترین ژل های ضدجوش خارجی

امولسیون ضد جوش و آکنه اون مدل TriAcneal Expert

یکی از محصولات خارجی پرطرفدار و پرفروش جهت درمان جوش و آکنه، امولسیون اَون مدل TriAcneal Expert می‌باشد. این محصول توسط کشور فرانسه تولید و به بازار عرضه شده است و قابلیت درمان آکنه‌های التهابی و جوش‌های مقاوم را داراست. همچنین با خاصیت رطوبت رسانی، رطوبت موردنیاز پوست را تأمین می‌کند و دارای اثرات چندگانه آنتی باکتریال و لایه‌برداری می‌باشد. با استفاده از رتین آلدهید، جوش و زخم موجود روی پوست ترمیم می‌شود.

کرم ضد جوش رنگی اوریاژ

یکی از محصولات پرطرفدار و موثر برای کاهش جوش و آکنه، کرم ضد جوش سری Hyseac از برند اوریاژ فرانسه می باشد که برای افراد با پوست چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است. این کرم به دلیل دارا بودن رنگ، می‌تواند جوش‌های موجود روی پوست را پوشش داده و مخفی کند. علاوه بر این، این محصول به پوست کمک می‌کند تا در برابر آسیب‌های خارجی محافظت شود و رطوبت لازم را تأمین کند. فرمولاسیون این کرم با SPF 30 می تواند از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. همچنین، مات کننده بودن این محصول و توانایی درمانی آن برای جوش‌ها و عیوب موجود در پوست از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد.

کرم ضد آکنه دوکری مدل کراکنیل

محصولی از کشور فرانسه که برای افرادی با پوست چرب و جوش‌دار مناسب است. این کرم حاوی مواد مؤثری مانند سابال سرولاتا، زینک سالیسیلات، گلایکولیک اسید و … بوده که باعث بهبود کیفیت پوست می‌شود. از فرمولاسیون هایپوآلرژن در این محصول برای استفاده به عنوان پایه آرایش استفاده شده است و با داشتن پودر جذب‌کننده چربی می‌تواند به جذب چربی پوست کمک کند.

ژل ضد جوش نوترویژینا Neutrogena Clear and Defence rapid gel

می‌توانید از ژل ضدجوش نیتروژنا برای حذف سریع آکنه و خشک کردن جوش در مدت زمان بسیار کوتاه استفاده کنید. همچنین نکته مهم دیگر درباره این محصول این است که با استفاده از این ژل، چربی‌های مفید و ضروری پوست را از بین نمی‌برد و در نتیجه رطوبت و شادابی پوست حفظ می‌شود. به همین دلیل، این بهترین ژل ضد جوش خارجی موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *