وبلاگ

معرفی جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

لوازم آرایشی و بهداشتی نقش پررنگی در زندگی بانوان دارند. خانم ها با استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی سعی بر آن دارند تا بر زیبایی خود افزوده و شادابی و طراوت چهره شان را حفظ کنند. از این رو همواره به دنبال محصولات باکیفیت هستند و استفاده از محصولات برندهای معتبر تاثیر زیادی در روتین پوستی آنها خواهد داشت. در این بخش با وبلاگ دتلند همراه باشید تا با بهترین و جدیدترین برندهای بهداشتی آشنا شوید.

بهترین برندهای بهداشتی

داشتن پوست و موی خوب برای هر فردی آرزوست و افراد سعی می کنند با استفاده از محصولات باکیفیت موجود در بازار، زیبایی چهره خود را حفظ کنند و بر آن بیفزایند. در این راستا، نیاز است تا برندهای مطرح در این حوزه را بشناسید تا بتوانید هنگام خرید لوازم آرایشی بهترین انتخاب را داشته باشید.

برند مای

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

یک برند ایرانی پرطرفدار که در طی سالهای فعالیت خود، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در کیفیت بالا را به بازار عرضه کرده است. به جرئت میتوان گفت که کیفیت محصولات این برند در سطح بین المللی بوده و موفق به دریافت استاندارد ISO22726 شده است که یکی از معتبرترین استانداردهای بین المللی لوازم آرایش محسوب میشود. محصولات مای از تنوع بالایی برخوردار بوده و شما میتوانید انواع محصولات مراقبت از پوست و مو، لوازم آرایشی و … را از این برند خریداری نمایید.

برند سینره

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

یکی از موفق ترین برندهای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. محصولات مراقبت از پوست و موی برند سینره از جایگاه ویژه ای در بازار برخوردارند و در مقایسه با کیفیتی که دارند، با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسند. انواع شامپو، لوسیون های مراقبت از پوست و محصولات درمانی از جمله محصولات برند سینره هستند.

برند این لی

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

این لی در واقع زیرمجموعه برند سینره بوده که پس از موفقیت سینره، در آذرماه سال 1394 دومین برند این کمپانی با نام تجاری این لی فعالیت خود را آغاز کرد. بدین ترتیب بانوان ایرانی میتوانند با پرداخت هزینه ای معقول و به صرفه، محصولات آرایشی باکیفیت و در سطح استانداردهای جهانی را تهیه کنند. انواع رژگونه، رژلب، پنکیک، سایه های چهار رنگ و خط چشم های مایع را میتوانید از این برند خریداری کنید.

برند کالیستا

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

از دیگر برندهای موفق ایرانی که که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و تاکنون موفق به تولید و عرضه محصولات باکیفیت بسیاری شده است. کالیستا، محصولات خود را در بسته بندی های رنگارنگ به بازار عرضه کرده و بصورت کاملا ضدحساسیت تولید میشوند.

برند هیدرودرم

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

هیدرودرم را میتوان به عنوان یکی از باکیفیت ترین و شناخته شده ترین برندهای بهداشتی مراقبت از پوست در ایران دانست. این برند تاکنون بیش از 30 محصول در زمینه مراقبت از پوست و مو از جمله انواع شامپو، لوسیون، آرایش پاک کن، تونرها و ضدآفتاب به بازار عرضه کرده است. این کمپانی دارای یک خط تولید با نام هیدرودرم لیدی بوده که بصورت تخصصی در زمینه تولید محصولات مربوط به خانم های باردار و شیرده فعالیت می کند.

برند فولیکا

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

از دیگر برندهای مطرح ایرانی در حوزه تولید لوازم بهداشتی که محصولات خود را از سال 1386 روانه بازار کرده است. نتایج شگفت انگیزی که در اثر استفاده از محصولات برند فولیکا حاصل شد، توانست جایگاه خوبی برای این برند در بازار رقم زند. فولیکا در ساخت محصولات خود از عصاره های گیاهی و ویتامین های مغذی استفاده کرده و استاندارد کیفی بالایی دارد.

برند شون

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

این برند محصول مشترک ایران و آلمان بوده و محصولات آن با بهترین عصاره های گیاهان و میوه ها تهیه میشوند. این کمپانی انواع محصولات بهداشتی اعم از محصولات مراقبت از پوست، مو و بدن و همچنین انواع محصولات آرایشی از جمله پرایمر، پنکیک، کرم پودر، کانسیلر، کانتور و رژگونه را به بازار عرضه کرده است. اگر به دنبال محصولات آرایشی و بهداشتی با پایه گیاهی هستید، برند شون بهترین گزینه خواهد بود.

برند لافارر

جدیدترین برندهای لوازم بهداشتی

یکی از برندهای محبوب که این روزها نام و آوزه اش همه جا پیچیده است. لافارر فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده و در حوزه تولید و عرضه انواع محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبت از پوست و مو فعالیت دارد. محصولات برند لافارر از سطح کیفیت بین المللی برخوردار بوده و به همین علت به کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و آفریقا نیز صادر میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *