وبلاگ

بهترین پنکیک های موجود در بازار

بهترین پنکیک های موجود در بازار

جوش، لک، کک و مک و سایر بیماری های پوستی از جمله مشکلات رایجی هستند که هر فردی ممکن است به دلایل مختلف با آن ها مواجه شود. این مشکلات منجر به از بین رفتن صافی و شفافیت پوست شده؛ به همین علت افراد تلاش می کنند به کمک لوازم آرایشی این عیوب را بپوشانند. یکی از محصولات آرایشی کاربردی برای این کار، پنکک آرایشی است. در واقع پنکیک یکی از لوازم آرایشی پرطرفدار برای زیباتر جلوه دادن پوست صورت می باشد. برای خرید پنکیک نیاز است بهترین مدل ها و برندهای موجود در بازار را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین پنکیک های موجود در بازار را به شما همراهان گرامی دت لند معرفی کنیم.

بهترین پنکیک های موجود در بازار

پنکیک برند مک

در صورتی که به دنبال یک برند خوب برای پنکک هستید، می‌توان پنکیک‌های مارک معتبر مک را پیشنهاد داد. یکی از محصولات محبوب این برند، پنکیک استودیو فیکس آن می‌باشد. این پنکیک، با توجه به پوشانندگی بالایی که دارد، از بافتی مخملی و سبک برخوردار بوده که باعث نرم و لطیف نشان دادن صورت شما خواهد شد. پس از استفاده از این پنکیک، شما به هیچ وجه احساس سنگینی و ناراحتی نخواهید کرد. پنکیک استودیو فیکس مک ماندگاری بالایی داشته و حاوی سیلیسیم می‌باشد که چربی پوست را به خود جذب می‌کند و حالتی مات برای چهره ایجاد خواهد کرد. همچنین، با توجه به وجود پودر تالک، به تنفس پوست کمک می‌کند. مک، این محصول خود را برای هر نوع پوست، به خصوص پوست‌های چرب، مناسب دانسته است. رنگ‌بندی گسترده‌ای نیز برای این پنکیک در نظر گرفته شده است که به شما انتخاب بهتری را ارائه خواهد داد.

پنکیک برند مک

پنکیک برند کالیستا

یکی از برندهای ایرانی مطرح در زمینه تولید لوازم آرایشی، کالیستا Callista است. با طیف وسیعی از تولیدات، این برند خیلی زود به شهرت رسید و در تبلیغات خود، با طراحی و رنگ آمیزی ظریف محصولات، موفق عمل کرد. پنکیک کالیستا سری Smooth شماره CP02، به عنوان یکی از بهترین برندهای پنکیک در بازار شناخته شده است. درب زرد رنگ این پنکیک، انتخابی جوان پسند محسوب می‌شود. بافت نرم و مخملی این پنکیک، علاوه بر پوشانندگی بالا، به پوست شما حس نرمی و لطافت می‌بخشد و شما بعد از استفاده، احساس سنگینی و ناراحتی نخواهید داشت. همچنین ماندگاری بالای این پنکیک، آرایش شما را تا ساعت‌های طولانی بدون بهم ریختگی حفظ می‌کند و به دلیل داشتن خاصیت ضد جوش، پوست شما را از بروز جوش و لک‌های آکنه‌ای حفظ می‌کند. هرچند کاور این پنکیک بسیار بالا نیست، اما به عنوان یک انتخاب مناسب برای آرایش روزانه در محیط کار یا دانشگاه، می‌تواند مناسب باشد.

پنکیک برند فلورمار

شرکت فلورمار در سال ۱۹۷۲ در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون بیش از ۴۰ سال سابقه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. محصول اول این برند، لاک ناخن بود و پس از موفقیت آن، شرکت فلورمار به تولید پنکیک، رژگونه، سایه چشم، ریمل، رژ لب و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی پرداخت. این برند در سال ۱۹۷۰ در شهر میلان ایتالیا ثبت شد و در حال حاضر در بسیاری از کشورها شناخته شده است و با بهترین برند‌های پنکیک در بازار به رقابت می‌پردازد. پنکیک فلورمار از روغن‌های گیاهی و تقویت کننده‌های مرغوب ساخته شده است که مصرف کننده را از نگرانی های مربوط به این محصول رها می کند.

پنکیک برند این لی

اگر به دنبال پنکیکی مناسب برای استفاده روزمره و سبک هستید، بهترین گزینه پنکیک لی است. این برند ایرانی با قیمت مناسب و حجم معقول، یکی از بهترین پنکک های بازار بشمار می رود. پنکک rose peach این لی، بهترین مدل برای زیرسازی آرایش روزانه است. بافت پودری و لطیف آن، ساختاری یکدست به پوست می‌بخشد و کاور مات و پوشانندگی بالا، از جمله مزایای اصلی این محصول محسوب می شوند.

پنکیک برند این لی

پنکیک برند لدورا

تمامی ویژگی‌هایی که از یک پنکک با کیفیت و با استاندارد بالا انتظار دارید، در محصول پنکک L’DORA وجود دارند. این پنکک، قابلیت پخش آسان و ایجاد ظاهری مات، یکدست و زیبا برای پوست صورت را داراست. بافت با کیفیت این پنکک، مورد توجه آرایشگران گریم قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها از این محصول به عنوان پنکک گریم استفاده می‌کنند.

در پنکک L’DORA، ویتامین E و کلاژن نیز وجود دارد و می‌تواند در کنار یک کرم ضد چروک، شما را از چین و چروک‌های صورت خلاص کند. با این حال، قیمت این محصول نسبتا بالاست. در صورتی که به دنبال یک پنکک برای عروسی‌ها و مهمانی‌های مهم هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به محصول پنکک L’DORA توجه کنید.

پنکیک میبلین

پنکیک میبلین یک محصول آمریکایی با کیفیت است که به عنوان گزینه‌ای عالی برای مهمانی‌ها مطرح می باشد. این پنکیک دارای کاوری با قدرت ماندگاری ۲۴ ساعته و ویژگی ضدآب است. سطح کاور میبلین به طور کامل مات است و با تعریق یا گذشت زمان، پوسته پوسته نمی‌شود و ماسیدگی نمی‌دهد. هر چند قیمت پنکیک میبلین نسبت به محصولات مشابه ایرانی بالاتر است، اما به دلیل پوشانندگی بالا و ماندگاری طولانی، خرید آن به صرفه است و می‌تواند در لیست بهترین پنکیک‌های گریم قرار گیرد.

پنکیک میبلین

پنکیک برند نوت

برند ترک نوت یکی از برندهای محبوب و معروف در زمینه آرایش است که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. پنکیک فشرده نوت مدل Luminous Silk برای پوست چرب ساخته شده و در رنگ‌های مختلف برای انواع رنگ پوست و نوع آرایش موجود است. این محصول پوست را از جوش و بیماری‌های پوستی محافظت می‌کند و پوشش بالایی را فراهم می‌کند. پنکیک نوت حاوی ویتامین‌های A، B و F است که برای پوست مفید هستند. همچنین، روغن سدر موجود در آن از حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند و به پوست آرامش می‌بخشد.

پنکیک برند نوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *