وبلاگ

محبوب ترین لوازم بهداشتی برند سی گل

محبوب ترین لوازم بهداشتی برند سی گل

هنگام خرید لوازم آرایش کیفیت، تنوع و اصالت محصولات بسیار مهم است. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی در ایران، برند سی گل هست. این برند با توجه به شرایط آب هوایی و اقلیم ایران، محصولات خود را میسازد. محصولات سی گل نتیجه تحقیقات یک گروه متخصص بوده و از بهترین مواد در ترکیبات آنها استفاده میشود. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم سی گل پکیج کامل از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست است. در تمام محصولات از عصاره های گیاهی استفاده شده که برای پوست بسیار عالی هستند. تنوع در محصولات برند سی گل زیاد بوده و شما به راحتی میتوانید همه خواسته های خود را برطرف کنید. به جرئت میتوان گفت که سی گل با برندهای خوب خارجی میتواند رقابت کند. لوسیون ، روغن و اسپری بدن ، کرم و شامپو ، لایه بردارهای طبیعی و برخی از لوازم آرایشی و بهداشتی سی گل هستند. از مهم ترین ویژگی های لوازم بهداشتی سی گل فرمولاسیون آنهاست ک کاملا گیاهی بوده. سرحالی و شادابی پوست صورت خود را دوباره به دست بیاورید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی محبوب ترین لوازم بهداشتی برند سی گل در دت لند بپردازیم.

محبوب ترین لوازم بهداشتی برند سی گل در دت لند

اسپری روغن آفتاب سی گل مدل SPF6

اسپری روغن آفتاب سی گل مدل SPF6 گزینه بسیار عالی برای افرادی است که میخواهند پوست خود را برنز کنند. مناسب برای هر نوع رنگ پوستی بوده و استفاده از آن بسیار آسان و بی دردسر است. کیفیت بالای آن باعث شده تا طرفدارهای زیادی داشته باشد.

خرید اسپری روغن آفتاب سی گل مدل SPF6

روغن برنزه کننده اکلیلی ویتامینه سی گل

برای افرادی که میخواهند پوست خود را برنز کنند ، روغن برنزه کننده اکلیلی ویتامینه سی گل گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب است. یکی از محبوب ترین لوازم بهداشتی برند سی گل که باعث میشود پوست شما در کوتاهترین زمان برنز شود. همچنین در برابر اشعه های مضر آفتاب از پوست شما محافظت میکند. از پیری زود راس جلوگیری کرده و هیچگونه التهابی نخواهید داشت. دارای رنگدانه های اکلیلی بوده و برای پوست صورت و بدن مناسب میباشد.

مشاهده روغن برنزه کننده اکلیلی ویتامینه سی گل در دت لند

لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل

پوست بدن کودکان بسیار حساس و به دلایل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. از این رو بسیار مهم است تا با محصولات سالم و فوق العاده از پوست کودکان محافظت کنید. لوسیون مرطوب کننده گیاهی سی گل مناسب ترین انتخاب برای کودکان شماست. مرطوب کنندگی فوق العاده محصول باعث میشود تا پوست فرزند شما همیشه لطیف و نرم بماند. قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و پوست را نرم میکند. این لوسیون سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع و ویتامین های مختلف می باشد.

قیمت لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل

ضدآفتاب آقایان SPF55 سی گل

اصولا آقایان برای محافظت از پوست خود از کرم ضد آفتاب استفاده نمیکنند که این کار بسیار غلط است. کرم ضدآفتاب SPF55 سی گل مخصوص آقایان می باشد. این محصول هیچگونه چربی در خود نداشته و پوست صورت شما را کاملا طبیعی نگه میدارد. کاملا بی رنگ بوده و پس از استفاده رنگ پوست شما طبیعی بوده در واقع رنگی به خود نگرفته است. این کرم حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی بوده که در برابر اشعه های آفتاب از پوست شما محافظت میکند.

قیمت و خرید ضدآفتاب آقایان SPF55 سی گل

کرم آلفاسید AHA 15% سی گل

پوست صورت پس از مدتی به دلایل متفاوت طراوت و شادابی خود را از دست میدهد. کرم آلفاسید AHA 15% سی گل حاوی اسید های طبیعی میوه بوده و شفافیت و لطافت پوست شما را باز میگرداند. این محصول ویتامین های C ، A و E را در ترکیبات خود داشته و غذای کامل برای پوست به حساب می آید. تمامی سلول های مرده و فرسوده را از پوست جدا میکند تا صورت شما زیبایی خود را به دست آورد. از خوبی های این محصول لایه برداری ملایم آن است که بدون سوزش و التهاب میباشد.

کرم آلفاسید AHA 15% سی گل

کرم ضد چروک A.H.A 10% سی گل

چین و چروک های روی پوست صورت ظاهر زیبایی نداشته و باعث میشود صورت شما شادابی خود را ازدست دهد. کرم ضد چروک A.H.A 10% سی گل در جوانسازی پوست شما تاثیر بسیاری داشته و باعث کاهش چین و چروک میشود. این محصول چرخه نو سازی پوست شما را بالا میبرد و یک لایه بردار ملایم فوق العاده است. تمام سلول های مرده صورت شما را از بین میبرد و شادابی پوست را افزایش میدهد. به طور کلی با این کرم صورتی فوق العاده داشته باشید.

کرم ضد چروک A.H.A 10% سی گل خرید

اسپری خوشبو کننده بدن Platinum سی گل

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین محصولات سی گل اسپری خوشبو کننده بدن Platinum است. این محصول کیفیت فوق العاده ای داشته و ماندگاری بالایی دارد. پخش کننده عالی اسپری باعث میشود که تمام اطرافیان متوجه بوی آن شوند. هیچگونه مواد شیمیایی و مضر در آن وجود ندارد. از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری میکند. همچنین به نرمی و لطافت پوست بدن شما کمک میکند.

خرید اسپری خوشبو کننده بدن Platinum سی گل از دت لند

فوم بهداشتی بانوان Ph 4.2 سی گل

رعایت بهداشت برای بانوان بسیار واجب میباشد. فوم بهداشتی بانوان PH 4.2 سی گل باعث ایجاد تمیزی و جلوگیری از عفونت های واژن میشود. این محصول حاوی عصاره آلوئه ورا ، بابونه ، بلوط ، خیار ، کالاندولا و روغن درخت چای بوده. تمامی ترکیبات گیاهی است و از هیچگونه ماده شیمیایی در آن وجود ندارد. این فوم بهداشتی التهاب ، خارش و بروز مکرر التهابات واژن را کم و از بین میبرد. در ناحیه واژن PH پوست را کنترل و در حالت طبیعی حفظ میکند. ضد باکتری بوده و بوی نامطبوع را از بین میبرد. این محصول تمیز کننده و مرطوب کننده میباشد.

فوم بهداشتی بانوان Ph 4.2 سی گل قیمت

کرم ضدآفتاب رنگی SPF 60 بژ روشن سی گل

برای افرادی که میخواهند هم ایراد های صورت خود را بپوشانند و هم از پوست خود برابر اشعه های نور خورشید محافظت کنند ؛ کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 بژ روشن سی گی مناسب ترین گزینه انتخابی است. این محصول به خوبی ایراد های صورت شما را میپوشاند. از سوی دیگر صورتی یکدست و یکنواخت خواهید داشت. محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید از وظایف اصلی محصول به حساب می آید. برای پوست های معمولی و چرب مناسب بوده و حاوی فیلترهای فیزیکی و شیمیایی میباشد.

مشاهده کرم ضدآفتاب رنگی SPF 60 بژ روشن سی گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *