وبگردی

محبوب ترین لوازم آرایشی برند ایزادورا در دت لند

محبوب ترین لوازم آرایشی برند ایزادورا

تمیزی و آراستگی برای بانوان بسیار مهم و پر اهمیت است. از این همیشه سعی میکنند که بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی را برای خود تهیه نمایند. یکی از برندهای معتبر در بازار ایزادورا میباشد که محصولات آرایشی فوق العاده ای دارد. برند ایزادورا از سال 1983 در سوئد فعالتیت خود را آغاز کرده و تا به امروز جزو موفق ترین ها بوده است. تمام محصولات این شرکت از کیفیت عالی برخوردار بوده و بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت آنها استفاد شده. برند ایزادورا محصولات خود را به گونه ای تولید کرده که تمام پوست ها را در نظر گرفته است. یعنی در واقع شما با هر نوع پوست دنبال هر لوازم آرایشی از این برند باشید شک نکنید که پیدا خواهید کرد. زیبایی و جذابیت خود را با محصولات ایزادورا بالا ببرید. در این بخش همراه ما باشید تا محبوب ترین لوازم آرایشی ایزادورا را به شما معرفی کنیم

محبوب ترین لوازم آرایشی ایزادورا

برند ایزادورا لوازم آرایشی از جمله کرم پودر ، رژ لب ، لاک ناخن ، انواع ریمل ، انواع سایه های چشم ، رژگونه و پنکیک ، مداد چشم و ابرو و برس و ابزارهای آرایشی دارد. در واقع یک پکیج کامل از هر آنچه که شما به آن نیاز دارید. حال این بین برخی از محصولات آن محبوبیت بیشتری دارند و بانوان استقبال بیشتری از آنها میکنند. این را بگوییم که تمام لوازم آرایشی برند ایزادورا خوب و با کیفیت هستند.

کرم گودر ایزادورا

این کرم پودر دارای بافتی سبک بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد. ظاهری طبیعی و مات به پوست شما میدهد و صورت شما را صاف و یکدست میکند. از خشک شدن پوست صورت شما جلوگیری کرده و هرگز نمیماسد. این محصول حالت آبرسان و مرطوب کنندگی دارد و شادابی را به صورت شما بازمیگرداند. اگر میخواهید زیر سازی فوق العاده انجام دهید که آرایشی بی عیب و نقص داشته باشید ، این محصول بهترین گزینه انتخابی است. اگر پوست خشک دارید از نوع آبرسان و حالت مایع آن استفاده کنید ؛ اگر پوست چرب دارید باید نوع بدون چربی و مات آن را انتخاب نمایید.

ریمل ایزادورا بنفش

این ریمل حجم دهنده بوده و حالت فوق العاده ای به مژه های شما میدهد. خاصیت ضد آب داشته و میتوانید با خیال راحت در باشگاه و استخر از آن استفاده نمایید. ماندگاری بسیار بالایی داشته و با برس مویی استانداردی که دارد حالت بسیار زیبایی به مژه ها میدهد. دارای بافت کرمی بوده و رنگدانه های سیاه عالی در آن به کار رفته است.

ریمل ایزادورا نارنجی

این محصول ماندگاری فوق العاده ای دارد و به مژه های شما حجم و حالت عالی میدهد. فرمولاسیون ضد آب دارد و به هیچ عنوان ریزش نمیکند. دارای بافت کرمی و بدون رایحه میباشد. فرچه آن دارای شانه های کوچک و بزرگ بوده که مایع ریمل را به خوبی در کل مژه ها پخش میکند. همچنین در مقابل رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارد و زیر چشمان شما را سیاه نمیکند.

خرید ریمل ایزادوار نارنجی

رژگونه ایزدورا مدل Perfect

اگر میخواهید گونه هایی برجسته در صورت خود داشته باشید ، از این محصول حتما استفاده نمایید. در واقع رژگونه پرفکت یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی برند ایزادورا است که مورد پسند بسیاری از بانوان قرار گرفته. رنگ بژ مانند آن به هر سبک آرایش و هر سلیقه ای میخورد. فقط کافیه که مقدار کمی از آن را روی گونه های خود بزنید تا متوجه تغییرات صورتتان شوید. این محصول جذابیت آرایش شما را دو برابر میکند و باعث بالا رفتن جذابیت شما میشود. با این محصول به راحتی خط گونه خود را پر کنید و گونه های خود را در معرض دید بزارید.

رژ لب مات پرفکت ایزدورا

این محصول از نوع استیکی بوده و کاملا مات میباشد. همچنین خاصیت ضد آب داشته و میتوانید با آن استخر بروید. به دلیل رنگدانه های عمیقی که دارد ، پس از استفاده لب های شما به خوبی رنگ رژ لب را به خود میگیرد. همچنین موجب نرمی و افزایش لطافت در لب های شما میشود. بنابراین کمی از مشکل پوسته پوسته شدن لب ها را کم میکند. ماندگاری بالای آن باعث میشود تا نگران پاک شدن رژ لب از روی لب ها خود نباشید. حاوی عصاره گل ارکیده و انبه هندی میباشد و بوی خوبی میدهد.

رژ لب ایزادورا مدل لیپ دیزایر

یکی دیگر از محبوب ترین لوازم آرایشی برند ایزادورا رژ لب لیپ دیزایر آن است. این محصول مانند مداد بوده و استفاده از آن کار بسیار آسان و راحتی میباشد. حتی افراد مبتدی هم میتوانند به راحتی از این رژ لب مدادی استفاده کنند. این محصول ماندگاری خوبی دارد و ساعت ها بدون اینکه پاک شود روی لب های شما میماند. بافت سبکی داشته و به هیچ عنوان پس از استفاده احساس سنگینی نمیکنید. رنگ عالی آن با سلیقه هر کسی مطابقت داشته و به هر مدل آرایشی میخورد.

پالت سایه چشم ایزادورا مدل Sculptor

این محصول دارای 6 رنگ کاربردی و هارمونی میباشد. 4 رنگ مات و یک رنگ مرواریدی که برای هایلایت مناسب میباشد در پالت وجود دارد. جلوه کاملا مخملی داشته و چشمان شما را زیبا میکند. از رنگدانه های غنی در ساخت آن استفاده شده و یک آینه مناسب برای سایه زدن نیز دارد. همچنین ماندگاری بالا آن باعث میشود تا زود از پشت چشمان شما پاک نشود. قابلیت استفاده به عنوان هایلایتر را دارد و به عنوان بلندینگ نیز میتوانید از آن استفاده نمایید. با این محصول به چشمان خود جلوه فوق جذاب بدهید.

سایه چشم ایزادورا مدل مدل گلو

این سایه تک رنگ بوده و بافتی پودری دارد. کاملا نرم و سبک میباشد که باعث میشود پس از استفاده احساس سنگینی نکنید. ماندگاری آن بسیار بالا بوده و ساعتها همراه شما خواهد ماند. این محصول رنگ بیس داشته و برای زیر سازی سایه ، آرایش های ملایم و گریم انتخاب فوق العاده ای میباشد. به دلیل اندازه کوچکی که داره در هر کیفی جا میشود و میتوانید با خود هرجایی که میخواهید ببرید. این محصول برای افرادی که چشمان حساسی دارند نیز انتخاب خیلی خوبی به حساب می آید. جذابیت آرایش خود را بالا ببرید و زیبایی چشمانتان را دو برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *