وبگردی

محبوب ترین لوازم آرایشی برند لافارر در دت لند

محبوب ترین لوازم آرایشی برند لافارر

یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم آرایشی در بازار برند لافارر است. این کمپانی از سال 1383 فعالیت های خود را آغاز کرده و تا به امروز موفقعیت های زیادی به دست آورده است. این شرکت در ساخت محصولات آرایشی به صورت کاملا تخصصی عمل می کند. مواد اولیه که برای ساخت لوازم آرایشی استفاده شده همه طبیعی هستند. موادی همچون عصاره درخت چای ، عصاره بید سفید ، ویتامین C ، آلانتوئین ، هیالورونیک اسید ، گلیسیرین ، عصاره شیرین بیان و بابونه در محصولات لافارر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمیکند که چه نوع پوستی دارید ، برند لافارر برای تمام پوست ها محصولات مناسبی دارد. با استفاده از لوازم آرایشی لافارر پوست شما هیچ آسیبی نمیبیند. در مواد اولیه آنها از محافظت کننده هایی استفاده شده که باعث میشود پوست صورتتان از خطر های آسیب دیدگی دور بماند.

محبوب ترین لوازم آرایشی برند لافارر

دی دی کرم لافارر

دی دی کرم یک محصول فوق العاده همه فن حرف برند لافارر است. این محصول خاصیت ضد چروک ، ضد پیری ، ضد آفتاب و روشن کنندگی دارد. همچنین باعث ترمیم و زیبایی پوست شما نیز میشود. در این محصول از عصاره پونارناوا ، سدیم هیالورونات ، نوردی هیدرو گوآیارتیک اسید ، آلفاییزابولول ، سدیم لاکتات ، ویتامین E  ، آلانتوئین و اوره ساخته شده است. دی دی کرم لافارر برای تمامی پوست ها مناسب میباشد و هیچ محدودیت استفاده ای ندارد. همچنین رطوبت و آبرسانی فوق العاده ای داشته و از پیری پوست شما جلوگیری میکند.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر SPF30

این محصول از ترکیب عصاره گیاهانی همچون شیرین بیان ، بیربری ، سارمنتوزا ،  ساکسی فراگا ، پاپایا و گواوا ساخته شده است. همچنین در کاهش تولید رنگدانه های ملانین نیز بسیار موثر میباشد. این ضد آفتاب هم از ایجاد لک روی صورت جلوگیری میکند وهم لک های روی پوست را تا حدود زیادی از بین میبرد. از مواد معصری در ترکیب آن استفاده شده که چربی پوست را کنترل میکند. همچنین از بروزآلکنه و مات شدن پوست نیز جلوگیری میشود.این محصول بافتی سبک داشته و پس از استفاده به هیچ عنوان احساس سنگینی روی پوست خود نخواهید کرد. جذب سریع داشته و در برابر پرتوهای مضر UV-A و UV-B از پوست شما محافظت میکند.

محلول دو فاز پاک کننده آرایش لافارر

این محصول دو فاز برای آرایش های ضدآب و چشم و لب مناسب میباشد. این محصول دارای سدیم هیالورونات ، عطاره گیاهان چوانه گندم ، بابونه ، پنیرک و خیار ، روغن دانه سویا ، دکسپانتنول و آلانتوئین است. این محصول به غیر از پاک کنندگی آرایش صورت ، موجب نرم کنندگی ، رطوبت و تغذیه پوست میشود. محصول دو فاز لافارر برای چشم های حساس مناسب بوده و با انواع پوست ها سازگاری دارد. به راحتی تمام آرایش خود را پاک کرده و اجازه دهید تا پوست صورت شما نفس بکشد.

دستمال مرطوب آرایش پاک کن لافارر

این محصول برای تمامی پوست ها مناسب میباشد و هیچ محدودیت برای استفاده وجود نداره. دستمال مرطوب لافارر بر مبنای پاک کنندگی همچون میسلار واترها ساخته و میتوانید تمام آرایش خود را با آن پاک کنید. هیچ ضرری برای چشم و لب ندارد. حاوی عصاره های گیاهی انانتیاکلرانتا ، خیار ، بابونه و آلوئه ورا میباشد. این محصول به غیر از پاک کردن آرایش صورت ، باعث میشود تا چربی صورتتان نیز کنترل شود. این محصول هیچگونه پارابن ، اناتول ، SLS و مواد صابونی ندارد و به همین دلیل هیچ حساسیتی در پوست ایجاد نمیکند.

میسلار واتر چشم و صورت برای پوست های چرب و معمولی

این محصول برای پوست های چرب و معمولی مناسب میباشد. دارای عصاره گیاهان بابونه ، آلوئه ورا ، خیار و انانتیا کلرانتا ، زینک گلوکونات ، اولئانولیک اسید ، دکسپانتنول ، سدیم هیالورونات و آلانتوئین میباشد. این محصول به غیر از پاک کردن آرایش شما موجب تنظیم ترشح چربی ، پاکسازی منافذ مسدود شده ، رطوبت رسانی ، مات کردن  و کاهش براقیت پوست میشود. با این میسلار واتر شادابی و سرحالی را به پوست صورت خود بازگردانید و اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره به دست آورید.

تونر پوست چرب و مختلط

تونر پوست چرب و مختلط حاوی عصاره درخت چای ، عصاره گل نرگس ، عصاره بید سفید ، عصاره هاماملیس ، پروتئین جودوسر ، پروتئین بادام شیرین ، سدیم هیالورونات و ویتامین C و E میباشد. این محصول چربی پوست را کنترل کرده و باعث رطوبت صورت شما میشود. همچنین به غیر از پاکسازی پوست صورت ، منافذ باز را نیز میبندد. میتوانید به راحتی جهت شستشو روزانه از این محصول استفاده نمایید و تمام آلودگی هایی که از صبح روی پوست شما ایجاد شده را از بین ببرید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه

این محصول حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان ، بیربری ، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، پاپایا و گواوا است. همچنین در کاهش تولید رنگدانه ملانین موثر بوده و از بروز لک جلوگیری میکند. با استفاده ازا این محصول ، اگر لکی روی پوست صورت شما باشد به مرور زمان از بین میرود. در ترکبیات آن از موادی استفاده شده که به خوبی چربی پوست شما را کنترل میکند. همچنین از بروی آکنه در صورت نیز جلوگیری میکند. این محصول همیشه پوست شما را مرطوب نگه میدارد. همین موضوع باعث میشود تا از پیری زود راس دور بمانید. بافتی بسیار سبک داشته و جذب آن بسیار سریع و آسان میباشد. همچنین به خوبی از پوست در برابر اشعه های UV-A و UV-B محافظت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *