وبلاگ

معرفی برند ایرانی سی گل و آشنایی با محصولات آن

معرفی برند ایرانی سی گل

محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله اجناس پرفروش در بازار محسوب شده که در مدل های متنوع و با کاربردهای گوناگون توسط برندهای مختلف تولید شده اند. شما می توانید این محصولات را در برندهای خارجی و ایرانی خریداری نمایید. از جمله برندهای ایرانی معتبر و محبوب در بازار در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند به برند سی گل اشاره کرد. این شرکت در سال 1369 توسط آقای دکتر نصر الله اخوی تاسیس شده و یک مجموعه خانوادگی می باشد. چنانچه قصد دارید با این برند درخشان بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

تاریخچه سی گل

شرکت لابراتور اخوی، شرکتی خانوادگی بوده که در سال 1369 توسط دکتر نصر الله اخوی تاسیس شد. این شرکت فعالیت خود را با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تحت عنوان سی گل آغاز کرد. دکتر اخوی که موسس اصلی برند سی گل است، نه تنها متخصص بین المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران می باشد، بلکه عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین الملل بوده و با شرکت های آرایشی بزرگ همچون لورآل، ویشی، لانکوم و لابراتورهای دارویی سرشناس بین المللی و داخلی همکاری کرده است. فرمولاسیون های به کار رفته در محصولا Seagull در واقع نتیجه 40 سال تجربه این متخصص حرفه ای می باشد.

توسعه سی گل

برند سی گل فعالیت خود را محدود نکرده و همواره در حال گسترش مجموعه می باشد. بدین ترتیب، محصولات این کمپانی را می توانید تحت عناوین تجاری مختلف از جمله سی گل، پریم، فریس و فارمد در بازار مشاهده نمایید. این شرکت اولین واحد آرایشی و بهداشتی در ایران بوده که توانست در سال 1380 گواهی استاندارد ISO 9002 را از QMI دریافت کند. از جمله محصولات برند Seagull می توان به انواع مرطوب کننده، لوسیون، ضد آفتاب، کرم دور چشم، اسپری خوشبو کننده بدن، کرم اصلاح آقایان، محصولات مخصوص کودکان تحت عنوان بیبی فرست، فوم بهداشتی بانوان و … اشاره کرد.

ترکیبات محصولات Seagull

ترکیبات محصولات برند Seagull همگی متشکل از بهترین مواد اولیه بوده و این مواد اولیه بطور معمول از شرکت های اروپایی ممتاز همچون روش، هنکل، مرک و … وارد کشور می شوند. محصولات سی گل نه تنها در ایران به فروش می رسند، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

خرید محصولات سی گل

محصولات برند سی گل را می توانید به راحتی از سایت دت لند سفارش دهید. فروشگاه محبوب دت لند، به عنوان یکی از نمایندگان فروش برند سی گل، مفتخر است در کنار سایر محصولات خود، محصولات سی گل را نیز با نازل ترین قیمت بازار به شما عزیزان عرضه کند. کافیست سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده و محصول را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *